هتل سیتی سیزن دبی
نوشته شده توسط : مهسا
 

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی، درمرکز شهر دبی و در کنار مرکز تجاری ، جاذبه های دبی و آبنمای دبی واقع شده است. این هتل مدرن شامل صد و هشتاد اتاق و سوئیت است که بسیار راحت و مبله شده است. رستوران هتل انواع خوراکهای تایلندی را برای مسافران تور دبی سرو میکند.فاصله ی این هتل تا فرودگاه دبی ده دقیقه با ماشین و تا مراکز تجاری سیتی سنتر پنج دقیقه است.

 


 

 

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبی نیز واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را  برای مسافران تور دبی سرو میکند. هتل دلمون فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.


 
هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل روتانا رز دبی،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران برای پذيرايي از مسافران تور دبی است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر دبی است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است. .فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

 

هتل فورچون گرند دبی

هتل فورچون گرند دبی ، یکی از هتلهای لوکس و مدرن در مرکز شهر دبی نیز است هتل دارای امکاناتی از قبیل  استخر ، سونا،  و رستوران های عالی است. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD ،حمام اختصاصی است .  رستوران و تریا هتل انواع غذاهای بین المللی و سنتی را به میهمانان تور دبی  به صورت سلف سرویس ارائه میکنند. هتل، تا فرودگاه بین المللی دبی و نمایشگاه تجاری جهانی پانزده دقیقه با ماشین فاصله دارد.


هتل مسکو دبی

هتل چهار ستاره ، در مرکز دیره دبی در خیابان آل مکتوم  و در کنار برج ساعت دبی و آبنمای معروف واقع شده است. هتل دارای صد و سی و هشت اتاق بزرگ است و به سبک روسی طراحی شده است که بسیار زیبا تزیین شده اند . هتل دارای رستوران روسی ،کافی شاپ ولگا، باشگاه شبانه ،تفریحات سرگرم کننده از قبیل استخر روباز و باشگاه تناسب  براي پذيرايي از مسافران تور دبی اندام است. هتل نزدیک به مراکز خرید شهر دبی است. و تنها چند قدم تا مراکز تجاری و مالی شهر دبی  فاصله دارد .

 


هتل هالمارک دبی

هتل هالمارک در مرکز منطقه تجاری  دبی و در خیابان آل ریگا قرار گرفته است .هتل دارای صد و چهارده اتاق و سوئیت بزرگ ،لوکس و تمیز است.همچنین هتل دارای استخر بام،استخر کودکان، محوطه آفتاب،رستوران، سونا، اتاق بخار،مرکز سلامت ، تناسب اندام، ورزشگاه مجهز و خدما ماساژ درمانی است. رستوران های هتل  انواع خوراکهای متنوع بین المللی ،چینی رابه صورت سلف سرویس به مسافران تور دبی ارائه می کنند. هتل در کنار مراکز خرید،بازار مینا ،آبنمای معروف دبی واقع شده است.دارای ترانسفر رایگان به ساحل  و مرکز شهر دبی است.و ده دقیقه، با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد.





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی سیزن دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: